Grey Oversized Coat

13:46:00


Gdybym miała wymienić swoje ulubione trendy w modzie na tegoroczną jesień to zdecydowanie postawiłabym na szarość w każdym wydaniu i duże swetrzyska typu oversize. A jak luźne swetry, to tym bardziej ciepłe golfy, które najłatwiej i najtaniej upolować w osiedlowych lumpeksach. Moje ostatnio ulubione połączenie kolorystyczne to duet szarość + czerń. Być może nieco nudno i bezpiecznie, ale w takich zestawieniach czuję się teraz najlepiej. Stylizację uzupełniają modne, lakierowane botki w szpic. Dostaniecie je w wielu sklepach stacjonarnych i internetowych. Jeśli wybierzecie tę drugą opcję zachęcamy Was do skorzystania z oferty kodyrabatowe.pl. Jest to portal, który umożliwia tańsze zakupy w sieci oferując rabaty do sklepów internetowych, w tym do eobuwie.plA Wy na jakie modele botków stawiacie tej jesieni? :-)

 Instagram
 











płaszcz - mosquito | golf - lumpeks | spodnie - stradivarius | botki - czasnabuty | torebka - mohito | okulary - sinsay


Zapraszamy Was także do sklepu Girls Wear, gdzie obecnie mamy 30 % rabatu na wszystko!



You Might Also Like

39 komentarze

  1. Doskonała stylizacja - elegancka i bardzo kobieca - to mi się podoba :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Fantastycznie wyglądasz :)
    Widziałam te botki już u wielu dziewczyn i zawsze wyglądają świetnie, chyba sama się na nie zdecyduję.
    Dla mnie swetry to podstawa jesiennej garderoby, a większość z nich kupiłam właśnie w lumpeksach.

    OdpowiedzUsuń
  3. Stylizacja na poziomie, prosto i z klasą! Bardzo fajny jest ten płaszcz. Jaki masz rozmiar? Zastanawiam się nad zakupem, a noszę rozm. 36/38 i nie wiem czy S-ka czy M-ka byłaby w moim przypadku lepsza. Mogłabyś coś doradzić? Z góry dzięki :) Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Hmm ja noszę rozmiar 34/36 i mam S i jest dobra, nie jest za mała ani za duża. Jeśli chcesz żeby płaszcz nie był taki obcisły to weź sobie M, chyba że wolisz bardzo obcisłe przy ciele :)

      Usuń
  4. Rzeczywiście, ja swój wymarzony jesienny sweter kupiłam właśnie w lumpeksie :) Pięknie wyglądasz!

    OdpowiedzUsuń
  5. Też lubię te kolory :)) stylizacje bardzo fajna. Jak robisz,że tak ładnie włosy się kręcą? Masz takie naturalne czy używasz lokówki,prostownicy itp.? :))

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Już pisałyśmy wiele razy o tym, nawet były instrukcje! Na papiloty ;-)))

      Usuń
  6. Bardzo fajny codzienny zestaw;) piękne botki!

    OdpowiedzUsuń
  7. fantastycznie wyglądasz:) zestaw idealny na jesień:)

    OdpowiedzUsuń
  8. Cudownie i jakie długie nogi ;)

    OdpowiedzUsuń
  9. genialnie! uwielbiam takie zestawienia!

    OdpowiedzUsuń
  10. Okulary dopełniają tę stylizację. :)

    www.na-dwoje-babka-wrozyla.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  11. świetna stylizacja !!! płaszczyk jest piękny <3

    OdpowiedzUsuń
  12. Zdecydowanie wskoczyłabym w całość! :)

    OdpowiedzUsuń
  13. wow!!!
    w ktorym lumpeksie w łodzi można znaleźć taki golf????? ja jakoś nie mam szczęścia :/

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Akurat kupiłam w lumpeksie w Częstochowie w Alejach, ale muszę przyznać, że gdzie nie byłam w SH to akurat fajnych swetrów i golfów nie brakuje ;-))) Z każdego można wynieść po kilka sztuk!

      Usuń
  14. Świetna stylówka, łudziłam się, że golf z Waszego sklepu, bo takiego szukam właśnie :)

    OdpowiedzUsuń
  15. uwielbiaaam <3 :) świetna stylizacja!!

    OdpowiedzUsuń
  16. sweter i spodnie są idealne :)
    pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  17. Wyglądasz idealnie! Masz cudowny sweter!
    Pozdrawiam ;-)

    OdpowiedzUsuń
  18. Moje botki <3
    Ten golf jest przepiękny! Szukam takiego :))

    OdpowiedzUsuń
  19. Weszłam tutaj przez zdjęcie z Sinsay i bardzo mi się podoba! Stylizacja z klasą ale nie nudna, świetna torebka i buty! Pozdrawiam, będę odwiedzać! :)

    OdpowiedzUsuń
  20. Ja jestem po uszy zakochana w golfach a zwłaszcza szarych, niestety nie mogę znaleźć ani w lumpeksach ani w sieciówkach nic interesującego. Twój jest genialny.

    Pozdrawiam !

    OdpowiedzUsuń
  21. Prosto i cudnie. Fenomenalny płaszcz. Ach, te szarości.

    OdpowiedzUsuń
  22. Cudownie! :) Uwielbiam takie stonowane stylizacje. Golf jest cudowny, szkoda że nie znajdę identycznego. :<

    OdpowiedzUsuń
  23. Super wyglądasz :) bardzo mi się podoba

    OdpowiedzUsuń
  24. Idealne zestawienie <3 wymarzony dla mnie krój płaszcza, niestety ja nie mogę sobie na taki pozwolić z moim 163 cm w kapeluszu ;))
    zapraszam do mnie, dopiero zaczynam, opinie miło widziane ;)) http://flawlessdreamss.blogspot.com pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  25. jak oceniasz jakość płaszcza? zastanawiam się nad jego kupnem

    OdpowiedzUsuń

Dziękujemy za komentarz :)
Osoby Anonimowe prosimy o podpisanie się imieniem.

Uwaga: tylko uczestnik tego bloga może przesyłać komentarze.

Instagram

Like us on Facebook

Followers